20 Haziran 2013 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARI

Doğum günü hazırlıklarımız bitti galiba, kaldı geriye Pazar günü alanı süsleme. Elma şekerinden umudumu kesmişken son anda elma şekeri hayalim de gerçek oldu.Arkadaşlarım sağ olsun, yazın elma şekeri  yapan bir yer bulduk en azından benim verebileceğim fiyata bulduk. Ahmet Tuna 24 Haziran’da doğdu bu yıl Pazartesi gününe denk geldi, bende 16 Haziran’da havalar çok fazla ısınmadan bunalmadan kutlayalım diye düşünmüştüm,bütün hazırlıklarımı o tarihe göre yapmıştım ki,hava durumu o hafta hep yağmurlu gösteriyordu. Hafta içi de bol bol yağanca Pazar günü havanın güneşli olacağı ihtimali düşüktü, tamam hava çok sıcak olmasın istedim ama yağmurlu da olmasın yani dedim ve 23 Haziran’a erteledik. Tabi ne oldu 16 Haziran’da yağmur  yağmadı J çok rüzgarlıydı birazda serindi. Bu Pazar da sıcaktan kavrulacakmışız gibi geliyor ama ne yapalım kısmet öyleymiş diyeceğiz artık J Çardağımız var en azından.
Bir şey olacak ya, havamız güzel olsun derken Ahmet Tuna’nın havası bozuldu, gece biraz mız mızdı öksürüyor ve burnu akıyor. 2 günde bakıma sokup iyileştirmemiz gerekiyor, inşallah Pazar gününe kadar iyileşir.
Ahmet Tuna’nın 2. Yaşı için bazı süsler yaptırdım,Parti Dünya’sından da bazı şeyler aldık,birde konsepte uygun renklerde tüller,sandalye süslemesi için tüller. Uçan balon için helyum gazı da aldık, balonları kendimiz şişireceğiz gazı kaçırmadan şişirmeyi becerebilirsek tabi J

Konseptimizi söylemedim fotoğraflardan anlarsınız, hazırlıklarımızdan birkaç fotoğraf paylaşmadan duramayacağım çok cici oldular. www.iyifikiratolyesi.com Elif Hanım'ın ellerine sağlık.

Bizim Mickey ve Mini pozumuz
 
 
Arkadaşım Esra'nın tasarımı sandalye arkası süsü
 
 
Poster ve hatıra kartları
 
 
Magnet
 
 
Çubuklu süsler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...