5 Ağustos 2013 Pazartesi

ÇOCUK ANNE BABANIN AYNASIDIR

Zaman nasılda hızlı geçti,Küçük Prensim 2 yaşını bitireli 1 ay oldu da geçiyor. Saçlarını kestirdikten sonra uzamaya başladı bile. Artık yaramaz bir çocuk, üstelik bana laf yetiştiren, beni benim laflarım ile döven bir çocuk. Çocuk anne babanın aynasıymış gerçekten, Ahmet Tuna ben ona nasıl davranıyorsam öyle davranıyor,nasıl cümlelerle konuşuyorsam aynı öyle konuşuyor. Elimden geldiğince dikkatli davranmaya çalışıyorum ama insanlık hali işte her zaman aynı sabırda olmuyor insan. Ona kızdığım bir durumda neden kızdığımı o davranışına üzüldüğümü söylüyorum. Eğer o çok üzüldüyse ağladıysa onu çok sevdiğimi söylüyorum. Bir nevi kendimi affettirme.
Geçtiğimiz hafta sonu aramız bozuktu biraz, bende çok oynamadım onunla, yemek yemek istemedi bende sen bilirsin bende sana yemek yedirmem dedim. Uyumak istemedi o zaman uyuma dedim uyutmadım. Akşam 5’e kadar öyle kendi kendine oynadı. Ellerini kollarını yedi yine ben açıktım demedi.  Sonra artık acıktı yemek yer deyip mutfağa gittim peşimden geldi.” Anne bana ne yapıyorsun,ne güzel kokuyor” dedi. Bende “sana yemek hazırlıyorum sen acıkmadın mı” dedim.”acıktım” dedi. Sonra güzel güzel yemeğini yedi. Saat 6’da artık uyalım dedim,hiç uğraştırmadan uyudu. Bu sefer uyudu uyanmaz arada yanına gidip baktım bir şey  mi oldu diye. Allah korusun. O uyuyunca da onu çok özledim,sabah işe geldim daha çok özledim. Eve gidince bana biraz trip yaptı, yine benim ona söylediğim bir sözle bana karşılık verdi.  “ Sana küstüm seni sevmicem !”  Demek ki çocuklar her şeyi kaydediyor ve bir yerde karşımıza çıkarıyor. Sonra barıştık koklaştık, Allah evimizden çocuklarımızın şen kahkahalarını eksik etmesin.
 
Artık oyun hamurları ile oynamaya başladık,evde  ki oyuncakları bir kenara kaldırdık şimdi  ki favori oyuncağımız Şimşek Mcqueen ve Mater , dün gece Şimşek Mcqueen ananesinde kalınca evde kitabını bulup onunla uyudu. Değişik çocuk işte.  Bu kadar büyüğünü görünce inanamıyor insan bazen, bebeklik zamanı hiç olmamış gibi.


                                      Kitabı gördünüz mü Şimşek Mcqueen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...