20 Haziran 2012 Çarşamba

Ahmet Tuna Büyürken


Geçen sene bu zamanlar Ahmet Tuna’nın doğmasını bekliyorduk , doğdu da üstünden 1 yıl geçti bile Pazar günü ilk doğum günümüzü kutlayacağız. Eski videoları izliyoruz arada ,o zaman sanki hiç bebek olmamış gibi geliyor. Öyle hızlı değişmiş ki duygulanıyor insan. Artık adım atabiliyor koltuktan kendi kendine inebiliyor. İlk adımlarında heyecanlanıyormuş insan bir o yana bir bu yana yürüttük durduk J zaten artık öyle oturup oyuncaklarla oynamak nerde  eskidendi o, şimdi bir yere tutunup kalkıp keşfetme peşinde. Eğer mesafe uzunsa duvara tutuna tutuna istediği yere gidiyor yada bizim  elimizden tutup kaldırıyor normal yürümede değil nereye koşturuyorsa artık bir oraya bir buraya.

Geçtiğimiz Pazar babalar günüydü babalar günü tişörtüyle dolaştı bütün gün, her hali çok tatlı ne giyse yakışıyor yavruma J ( tişörtte ki yazıya dikkat )

Kendi kendine bir şeyler konuşuyor öyle hoşuma gidiyor ki ‘bıdı bıdı bıdı’ diyorum o da bana’ bıdı bıdı bıdı’ diyor J konuşsa bir diyorum, bana bir şeyler anlatsa. Her hali mutlu ediyor işte, ortama mutluluk veriyor. Fotoğrafta da park keyfimiz,kaydıraktan kayarken en kadarda mutlu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...