13 Haziran 2013 Perşembe

PARİS

Bir önce ki blog yazımı Paris'e gitmeden yazmıştım,Paris fototoğrafları ekleme sözüm var sizlere,güzel bir yazı hazırlayamadım ama bol fotoğraf ekleyerek Paris'i gözünüzde canlandırmaya çalışacağım :) Benim Paris ile ilgili ilk tavsiyem gitmeden önce hava durumunu sıkı takip edin çünkü biz 24 Mayıs'ta gittik hava yağmurlu 5 dereceydi.Bildiğin kış havası,ben eldiven atkı bile götürmüştüm çok işe yaradılar. Döneceğimiz gün güneşliydi ama her an yağmur yağabilir güneşe aldanmamak lazım.

 Bu fotoğraf ilk gittiğimiz gün çekildi,gökyüzünde ki kara bulutlar yağmur bulutu
 
Yılda 6 milyon kişi tarafından ziyaret edilen Eyfel Kulesi üstünde ki 24 metre televizyon anteli ile beraber 324 metre. Yapımı 18 ay sürmüş ve şuanda Eyfel ailesi Eyfel'in tüm gelirini aldığı için Paris'in en zengin ailelerinden birisi olmuş.
 
Eyfel Kulesi'nin rengi hiçbir yerde satılmıyor sadece Eyfel Kulesi için üretiliyor.
 
  Kulenin 2. katından görünüm.
 
 Eyfel Kulesi'nin 2. katı ve Seine Nehri manzarası
 
Saine Nehri Turunda benim Eyfel Kulesi nin tutma çabalarım :)
 
 Eyfel'in başka bir açıdan fotoğrafı,güneş vurunca rengi çok net çıkmış.
 
Montmartre Tepesi ( Ressamlar Tepesi ) Adaklar Kilisesi
 
 Dilek dilemek isterseniz büyük mumlar 10 Euro
 
Montmartre Tepesi'nde bir ressam
 
Montmartre Tepesi'nde içtiğimiz soğan çorbası. Arkadaşlar pek beğenmediler ama ben çok beğendim, Paris'e ilk gittiğim gün grip olduğum için sıcak bir çorba çok iyi geldi, yine gitsem yine içmek isterim.
 
 Ne diye merak ederseniz hemen söyleyeyim sarımsak soslu salyangoz,ben yemedim tabi ki sadece fotoğrafını çektim, yiyen arkadaş tadını beğendiğini söyledi. Görüntüsü pek iç açıcı değil değil mi?
 
Opera Binası
 
Paris sokakları. Binalar hep aynı renk başka bir renge boyamak yasakmış ve Fransız balkonlu,bir diğer özelliği de hepsinin aynı hizada olması cetvelle çizilmiş gibi çok uzak bir mesafeyi bile gözünle görebiliyorsun hiç önünü kesen bir bina yok. İnsanları çok kibar yayaya çok saygı duyuyorlar devlet o düzeni çok güzel oturtmuş. Karşıdan karşıya geçerken bütün araçlar durup yol veriyor. Dikkatimi çeken bir diğer özellikte kızları çok güzel :)
 
 Büyük alışveriş Merkezi La Fayette'nin balkonları
 
 Seine Nehri Turu yapan tekne
 
 Seine Nehri'nde gün batımı
 
Köprünün altından geçerken köprüye değmeye çalışan insanlar :)
 
 Disneyland
 
 Disneyland
 
Disneyland geçiş töreni
 
Disneyland'ın içinde ki yapay gölde bir tur yaptık, gölde ki kulube adam sandalyesinde sallanıyor ve köpek zıplayarak havlıyor, gerçek sanmamak elde değil. Disneyland eğlenmek isteyenler için masalsı bir yer,içinde çok hoş bir müzik çalıyor kendini bir masal ülkesinde hissediyorsun.
 
 Dünyanın en büyük müzesi Louvre Müzesi, bütün müzeyi gezmek 2 gün sürüyormuş,Louvre Müzesi bizim turumuzda yoktu biz son gün çok hızlı bir şekilde gezdik.
 
 Louvre Müzesi'nin dışından bir kare
 



 
 
 Burası Disneylan'da yapay gölde ki tekne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...