24 Nisan 2014 Perşembe

AHMET TUNA'NIN ODASI

Ahmet Tuna’nın odası yavaş yavaş son haline yaklaştı halı ve tül değişikliğinden sonra bambaşka bir oda oldu sanki. Bu arada bannerlarımızı asabildik, ben bu odayı çok sevdim J

Bannerı Gülsün Hanım'a yaptırdım,duvarımıza da çok yakıştı, tavanda ki yıldızlarımız gece olunca çok güzel parlıyorlar.
 (Bu da Gülsün Hanım'ın bloğu http://handmadewithlovebygulsun.blogspot.com.tr/ )

Halı English Home, oda takımımız Ahmet Tuna doğmadan önce Meltem Mobilya'dan alınmıştı,büyüyen yataktı rafı ve kapaklı dolabı ayırdık.

Avize İkea

Karşı duvara çoklu çerveçe beğendim ilerleyen aylarda birkaç yeni parça eklenebilir bu odaya. Pencerenin sağ tarafında ki kapaklı dolabın olduğu tavana mavi kağıttan pon pon çiçeklerimizde eklendiği zaman hayalimde ki çocuk odası son halini bulmuş olacak. Ha birde English Home'da beğendiğim yatak örtüsü unutmayayım. Hepsini aynı anda yapamayınca aylara böldüm ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...