24 Eylül 2014 Çarşamba

KREŞTE SÜRPRİZ PAYLAŞIM GÜNÜMÜZ


Okulda ki 3.haftamızın ortasına geldik. Ahmet Tuna, her sabah erken kalkıp evden çıkmaya alışık olduğu için kalkmakta bir sorun yaşamıyoruz. İlk zamanlar okulda sıkılıyorum diyordu bu sıralar pek söylenmiyor, okulda da ağlamıyormuş. Biraz daha benimsedi sanırım, ben öğretmenlerimi çok seviyorum diyor. Sabah öğretmenini görünce mutlu oluyor. Benimde içim rahat.
Geçen Cumartesi ilk veli toplantımızı yaptık. Sınıfta 3 erkek olunca yaramazlıkları da ses getiriyor tabi, kızlar evde annelerine ‘Ahmet Tuna benim saçımı çekti, Ahmet Tuna bana vurdu’ diye anlatıyorlarmış. Ahmet Tuna’nın annesiyim deyince; Ahmet Tuna’nın annesi misiniz dediler. Kendisi pek meşhurdur doğrusu J  Sınıfta düşünme kösesi varmış, öyle bir durumda öğretmeni Ahmet Tuna’yı oraya götürüp “yaptığını burada biraz düşün doğru bir şey mi” diyormuş, Ahmet Tuna sık sık o köşeyi ziyaret etmiştir eminim. Evde; okula özendirmek ve güzel davranış geliştirmek için bir liste hazırladık, hepsine gülen surat yapıyoruz. Artık arkadaşlarına vurmuyormuş, öğretmenlerini üzmüyormuş öyle diyor.
Çocukları mutlu etmek ve motive etmek için güzel bir şey düşünmüşler,her hafta Çarşamba günü bir öğrencinin velisi çocuklar için küçük hediyeler hazırlayacak ve o gün kimin günüyse o arkadaşları ile paylaşacak, hediyelerini verecek. Benim çok hoşuma gitti, liste sırasına göre yapalım dediler ve listenin başında biz olduğumuz için ilk Ahmet Tuna’nın paylaşım günü oldu. Çocuklar için çok büyük olmayan ama onları mutlu eden ne olur diye düşündüm, aklıma eğlenceli kıvrık pipetler geldi. Ahmet Tuna’nın doğum gününde çocuklara vermek için balıklı almıştım, şimdi ise kızlara kırmızı üstünde çilek olan, erkeklere yeşil üstünde kurbağa olan pipetler seçtim. 10 tane çilekli pipet bulmak biraz zor oldu ama uğraşlarım sonucunda buldum. Erkeklerin hediyesini mavi, kızların hediyesini kırmızı paket ile kapladım. Üstüne Ahmet Tuna’nın hediyesi yazdım ve gülen surat steckerları yapıştırdım. Sonra aklıma fosforlu yıldızlar geldi, odalarına yapıştırırlar diye düşündüm her paketin üstüne 1 tane fosforlu yıldız yapıştırdım. (Sabah Ahmet Tuna  gördüğünde yorumu şöyle oldu;içinde Türk Bayrağı var:) )Birazda sepeti süsledim,sepetin içine renkli balonlar koydum, üstüne de hediye paketlerini koydum. Son olarak sepetimizi tül ile sardım ve balon taktım. Güzel bir sürpriz oldu, umarım çocuklar mutlu olurlar ve hediyelerimizi beğenirler. Böylece ilk sürpriz paylaşım günümüz bitmiş oldu.



Hediye Sepetimizin son hali

Ahmet Tuna ve hediye sepeti :)




2 yorum:

  1. Keşke pipetleri de gösterseydiniz nasıl bi hediye bizde görebilirdik gene de teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Cok begendim bende boyle gorseli guzel kucuk ama coocuklari mutlu edecek bir hediye ariyordum peki coocuklar paketi actiginda ki tepkileri nasildi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...