18 Eylül 2013 Çarşamba

KERME OTTAMAN KONAK - AKYAKA

Bu yıl leyleği havada gördüm ben, okul derdimizde olmayınca Gökova'nın en güzel zamanlarından birinde Eylül ayında düştük yollara. İlk kez Ege'nin aşağı kıyılarına geliyoruz biraz heyecanlanmıştım doğrusu.Bavul hazırlama kısmını saymazsak tabi :) Gökova; daha önceden arkadaşlarımdan duyduğum ve TRT'nin bir programı Mavi Tutku'da izlediğim ve görmek istediğim yerlerden birisiydi. Otelimiz belkide Akyaka'nın en güzel oteli Kerme Ottaman Konak (www.ottomankonak.com). Kesinlikle fotoğraflarda göründüğünden çok daha güzel. Azmak Nehri'nin kenarında sakin,huzurlu bir yer. Denize mesafesi yürüyerek 7 dk.Otele yerleştiğimiz ilk gün denize doğru keşfe çıktık deniz çok sığ daha çok çocuklara göre bir yer diyebilirim.Otel bir butik otel, sadece sabah kahvaltısı var. Kahvaltısı açık büfe ve güzel. Havuzu var, az odası olduğu için havuz dolup taşmıyor ve biz sezon dışında geldiğimiz için hiç çocuk sesi yok. Ahmet Tuna'yı saymassak tabi :) Otelde yemek var güzel bir restoranta yemek yemiş gibi oluyorsunuz hizmet çok güzel,çalışanların hepsi güler yüzlü ve ilgili. Ama gelgelelim biraz pahalı. Yemek işini Akyaka'da merkezde halletmek çok daha karlı. Ayrıca Azmak Nehri kenarında çok güzel Restoranlar var.
Akyaka'nın denizi genel olarak temiz ama diğer koyları gördükten sonra sanki biraz pismiş gibime geldi, dalga vardı ve kıyı hafif kirliydi. Ama kumu çok güzeldi yapıştığı zaman çıkmayan cinsten :) Ahmet Tuna doya doya oynadı. Denizi'de sıcak olduğu için üşüyecek diye hiç korkmadım. Akyaka'nın merkezini sevdim küçük şirin bir yer,.Oteleden yürüyerek 10 dk. İlk geldiğimiz akşam Ahmet Tuna ne yer diye dolaşırken köfte yer diye merkezde ki bir lokantaya girdik,tekne turları yapan bir bayanla tanıştık, güzelde oldu. En azından 2. Günkü planı belirlemiş olduk, Gökova Körfezi Turu.

Kerme Ottaman Konak

Otelin maskotu Duman'ı Ahmet Tuna çok sevdi


Ahmet Tuna ile ben Kerme Ottaman Konak'ın giriş kapısındayız ve otelin çevresinden kareler


Ahmet Tuna Azmak Nehri'nde

Üsteki fotoğraf Azmak tekne turunda çekilmiş bir kare,altta ki fotoğraf da iki arkadaş :)
Ahmet Tuna Duman'ı çok sahiplendi benim köpeğim diyordu bir ara.Hatta Otelede benim evim dedi :)

Nehire bakış

Azmak Nehri'nde ki kazlara kahvaltıdan sonra ekmek attık

Akyaka'nın denizi ve kumu.En sonunda kumdan kale yapabildik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...